مهرگام

قیمت کفش کوهنوردی بچه گانه استاندارد

کفش کوهنوردی بچه گانه باید کاملا استاندارد باشد و انواع مارک این محصول در قیمت بالاتری به نسبت مدل های معمولی تر، عرضه می شوند.
کفش های کوهنوردی جزو دسته کفش های ورزشی به حساب می آیند و می توان آنها را در انواع برندهای داخلی و خارجی در بازار یافت. این ورزش طرفداران بی شماری را در دنیا دارد و خیلی از افراد به صورت خانوادگی به کوه می روند و بچه های خود را نیز از همان دوران کودکی با این ورزش مفرح آشنا می کنند.
خیلی از شرکت های تولیدی کفش فرزین  های کوهنوردی در دنیا به ساخت مدل هایی برای بچه ها نیز پرداخته اند تا والدین بتوانند این مدل کفش را برای آنها نیز خریداری کنند.

کفش های کوهنوردی بچه گانه

یکی از مهم ترین نکاتی که حین خرید کفش های کوهنوردی باید در نظر گرفت استاندارد بودن آنهاست. این کفش ها در محیط کوهستانی پوشیده می شود و ممکن است با آمدن سنگ ریزه ها در زیر کفش فرد سر بخورد و بر زمین بیفتد.
و یا این که سنگ به داخل کفش برود و پای فرد آسیب ببیند. حال اگر این اتفاق برای بچه ها بیفتد خطر ناک تر است زیرا کودکان پوست نازکی دارند و خیلی راحت پای آنها زخمی می شود.

برای همین کفش های کوهنوردی بچه گانه باید دارای ویژگی های خاص خود باشند.

  • ساق بلند باشند تا از ورود خار و سنگ به داخل کفش فرزین زنانه جلوگیری شود.
  • رویه کفش در عین محکم بودن انعطاف پذیر باشد تا آنها بتوانند به راحتی راه بروند و فعالیت کنند.
  • کفی کفش باید حتما دارای شیار باشد تا در حفظ تعادل به آنها کمک بیشتری کند.
  • کاملا استاندارد باشد و از برندهای معروف که قبلا امتحان خود را به خوبی پس داده اند خریداری گردد.

کفش های مارک کوهنودری، نسبت به دیگر مدل های آن از قیمت بالاتر و به طبع کیفیت خیلی بهتری برخوردار است برای همین خریدار باید در هنگام تهیه آنها هزینه بیشتری را در نظر بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam2@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید