مهرگام

قیمت کفش بچه گانه مخصوص کوهنوردی

کفش بچه گانه ای که مناسب کوهنوردی باشد باید به شیوه ای مخصوص طراحی شود که این امر بر روی قیمت محصول تاثیری بارز را اعمال خواهد کرد.
یکی از بهترین و با نشاط ترین ورزش هایی که وجود دارد و خیلی از افراد علاقه شدیدی به آن نشان می دهند کوهنوردی است. گاه برخی از افراد روزهایی مانند جمعه را به این ورزش اختصاص می دهند و سعی می کنند خانوادگی برای رفتن به کوه آماده شوند.
کفش های کوهنوردی برای هر سن و سالی که تهیه شوند باید دارای ویژگی های خاصی باشند زیرا راه رفتن از صخره ها در هنگام کوه نوردی همراه با خطراتی است که وجود کفش های مناسب، سبب حفظ امنیت فرد می گردد.
شرکت های تولیدی کفش های کوهنوردی علاوه بر این که برای بزرگسالان تولیداتی را به بازارهای جهانی عرضه می کنند کفش های کوهنوردی بچه گانه را نیز به خط تولید خود اضافه می کنند تا این بچه ها هم بتوانند در هنگام رفتن به کوه از کفش مخصوص استفاده نمایند.

کفش کوهنوردی بچه گانه

کفش های کوه نوردی بچه گانه طوری طراحی شده اند که در هنگام راه رفتن در کوه تعادل ایجاد می کنند و بچه ها می توانند خیلی راحت ادامه مسیر را در کنار بزرگترهای خود طی کنند.

کفش کوه نوردی

از ویژگی های مهمی که این کفش ها باید داشته باشند این است که باید دارای کفی باشند که کاملا بر روی سطوح سنگی قرار بگیرند تا سبب سر خوردن نشوند به ویژه در فصل های سرد سال که بارش برف و باران مناطق کوهستانی را لغزنده تر می کند.
اکثر کفش های کوه نوردی که برای بچه ها تولید می شود دارای ساق بلندی است تا از پیچ خوردن پا در بالا رفتن از کوه جلوگیری می نماید. علاوه بر این سبب ایجاد گرما در پا می شود و بچه ها خیلی راحت تر می توانند به دنبال اعضای گروه و یا خانواده خود حرکت کنند.
رویه کفش نیز باید از چرم طبیعی و الیاف مصنوعی تهیه گردد تا از نفوذ سرما و رطوبت به داخل کفش جلوگیری شود و در ضمن هوا بتواند به راحتی در آن رد و بدل گردد.
قیمت کفش های کوه نوردی بچه گانه با توجه به نام برندی که دارد و مدل جدید و قدیمی آن از نظر قیمتی با هم تفاوت دارند اما باید این مساله را بیان کرد که اکثر کفش های کوهنوردی استاندار هستند و با نظارت خاصی تهیه می شوند زیرا سلامت فرد در کوه به وجود این کفش ها خیلی مرتبط می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam2@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید