مهرگام

کفش بچه گانه مجلسی چرم در انواع مدل جدید

کفش بچه گانه مجلسی

کفش بچه گانه مجلسی چرم و غیر چرمی در انواع مدل های جدید و شیک ۲۰۱۸ با قیمت ارزان و باورنکردنی از طریق این سایت قابل ارائه است و جهت خرید عمده این محصولات و مشاهده لیست قیمت می توانید با فروشندگان مربوطه ارتباط بگیرید.

استفاده از کفش بچه گانه مجلسی، این روزها بسیار باب شده و توانسته نظر خیلی از مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند. کفش های بچه گانه مدلهای متنوعی دارند؛ اما مدل مجلسی آنها خیلی بیشتر از سایر موارد در معرض خرید و فروش قرار میگیرد. در میان انواع کفش بچه گانه مجلسی نیز، مدل چرم این کفشها بسیار محبوب تر هستند و آمار فروش عمده آنها نشان دهنده این محبوبیت می باشد. با توجه به این اوصاف، گفت فروشندگان عمده کفش در سراسر کشور می توانند روی فروش کفشبچه گانه مجلسی تمرکز ویژه ای بگذارند؛ لکن مهمترین دغدغه آنها، یافتن یک تامین کننده مجهز می باشد تا تمامی مدل ها را یکجا عرضه کند.

 

کفش بچه گانه تهران

 

مدل جدید کفش بچه گانه در مرکز مهرگام

شرکت مهرگام یکی از چند شرکت قدرتمند در عرضه کفش بچه گانه مجلسی می باشد. مزیت رقابتی مهرگام، فراهم نمودن تمامی مدل های جدید و قدیمی از این کفش هاست که انتخاب را برای خریدار راحت می کند. در واقع یک خریدار کفش بچه گانه با بررسی کاتالوگ محصولات مهرگام، دیگر نیازی برای مراجعه به شرکت های دیگر نمی بیند و می تواند تمامی طرح های دلخواه خود را در لیست محصولات شرکت مهرگام یافته و سپس اقدام به خرید نماید. از جمله مدل های جدید کفش بچه گانه که شرکت مهرگام اقدام به عرضه آنها نموده است نیز می توان به کفش چرم مجلسی اشاره کرد که این روزها خواهان بسیار زیادی در بازار پیدا کرده است.

 

کفش بچه گانه مجلسی

چگونه کفش بچه گانه مجلسی چرم را تمیز کنیم؟

فارغ از محبوبیت کفش بچه گانه مجلسی چرم خیلی ها دوست دارند بدانند که کفش چرم را چگونه تمیز نگه داریم؟ برعکس تصور عامه، تمیز نگه داشتن و سالم نگه داشتن کفش های چرمی خیلی راحت تر از مدل هایی مثل جیر و پارچه ای و … است. کفش چرم بچه گانه برای قبراق ماندن، نیاز به واکس دارد؛ پس توصیه می شود حداقل هر هفته یک بار آن را با واکس تمیز و براق کنید. فراموش نکنید که از واکس های روغنی استفاده کنید تا واکس های براق کننده. چراکه سلامتی کفش، خیلی مهمتر از زیبا دیده شدن آن می باشد. کفش چرم را زیاد در معرض نور آفتاب و رطوبت قرار ندهید و در دمای معتدل نگه دارید. تابش مستقیم نور آفتاب به کفش چرم مجلسی، ظاهر آن را سریعا خراب می کند و از زیبایی آن می کاهد.

 

کفش بچه گانه مجلسی

خلاصه کلام اینکه کفش مجلسی بچه گانه از نوع  چرم، نیازمند نگهداری بالایی هستند و اگر این مواردی که گفته شد رعایت نشود، طبیعتا سریعتر از موعد مصرف آسیب خواهند دید.

فروش کفش بچه گانه مجلسی به صورت عمده

فروش کفش بچه گانه مجلسی به صورت عمده

کفش بچه گانه مجلسی به صورت عمده در مرکز کفش مهرگام با قیمت مناسب در انواع مدل ه می شودای دخترانه و پسرانه عرضه می شود.

از نظر مدل کفش های بچه گانه را در دو دسته تقسیم بندی می کنیم.

  • کفش مجلسی بچه گانه
  • کفش اسپرت بچه گانه

متناسب با فصل خرید تولید و عرضه محصولات تفاوت پیدا می کند.

معمولا برای خرید عید اکثر مدل های کفش بچه گانه دخترانه تولید شده از نوع مجلسی هستند. همچنین کفش های بچه گانه پسرانه مجلسی در خرید عمده عید فروش بیشتری دارد.

برای خرید عمده کفش مدرسه که از مرداد ماه شروع می شود کفش اسپرت چرمی خواهان زیادی دارد و اکثر تمرکز برای افزایش تولید کفش های اسپرت است.
از اردیبهشت ماه کفش بچه گانه مجلسی تابستانی، صندل بچه گانه و کفش های اسپرت تابستانی مشتری زیادی دارد.

مدل های تولید شده کفش مهرگام در کانال تلگرامی فروش عمده کفش مهرگام و همچنین سایتها درج می شود و مشتریان می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

کانال تلگرامی کفش بچه گانه

کانال تلگرامی کفش بچه گانه

همانطور که در بالا نیز اشاره شد تمامی مدل های جدید کفش در کانال تلگرام کفش بچه گانه به آدرس @mehrgam2 قرار داده می شود.
کلیه مدل ها با مشخصات کامل در زیر هر تصویر نوشته شده و خریداران عمده به راحتی می توانند با مشاهده مدل های متنوع و جدید به همراه مشخصات انتخاب خوب و با دید بازی را انجام دهند.

به دلیل کثرت مدل ها و انتخاب آسانتر مشتریان، مدل های کفش اسپرت پسرانه و بچه گانه در کانال جداگانه ای با آیدی @mehrgam3 درج می شود.

این کانال مختص کفش های اسپرت می باشد و در سایزهای مختلف عرضه می شود.

سفارش کفش بچه گانه مجلسی و اسپرت

 سفارش کفش بچه گانه مجلسی و اسپرت

سفارش کفش بچه گانه مجلسی و اسپرت

برای سفارش انواع مدل کفش بچه گانه مجلسی و اسپرت کافیست مدل موردنظر خود را به مدیر فروش مرکز به شماره ۰۹۱۴۳۰۷۵۱۴۲ و یا آیدی @mehrgam2 ارسال نمایید.

سفارش مشتری بلافاصله به انبار ارجاع داده می شود و در صورت موجود بودن پیش فاکتور صادر می شود.
شایان ذکر است بر خلاف بسیاری از فروشگاه های اینترنتی چنانچه تغییر جزئی از نظر رنگ، سایز و یا سایر مشخصات ارسالی مشاهده شود قبل پیش فاکتور به اطلاع مشتری می رسد.

پس از واریز وجه سفارشها به همراه فیش واریزی به انبار ارسال شده و تحویل باربری داده می شود.

نحوه ارسال سفارش عمده مشتری

 نحوه ارسال سفارش عمده مشتری

  1. ارسال از طریق باربری
  2. ارسال به صورت دربست
  3. اتوبوس
  4. پست
  5. تیپاکس
ارسال سفارش به صورت پیش فرض از طریق باربری انجام می شود ولی در صورت درخواست مشتری از طریق تیپاکس، پست و یا اتوبوس نیز ارسال می شود که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده می شود.

ارسال از طریق باربری

باربری نسبت به بقیه موارد قیمت مناسب تری دارد و می توان حجم بالایی را از این طریف انتقال داد. چنانچه مقدار سفارش بالا باشد این امکان وجود دارد که از طریق ماشین دربست نیز اقدام به ارسال کرد.

ارسال از طریق اتوبوس

چنانچه مشتری عجله زیادی به دریافت جنس داشته باشد ار طریق اتوبوس می توان اقدام کرد و در صورت بالا بودن حجم ماشین دربست توصیه می شود. البته هزینه ارسال از طریق اتوبوس هزینه بیشتری دارد.

ارسال از طریق پست و تیپاکس

دو روش ارسال پست و تیپاکس هزینه بیشتری نسبت به باربری و اتوبوس دارد و برای ارسال نمونه و یا مناطقی که باربری ندارد توصیه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam2@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید عمده کفش مجلسی بچه گانه

خرید عمده کفش مجلسی بچه گانه عید

خرید عمده کفش فرزین مجلسی بچه گانه دل پسند برای بچه ها از طریق برند …

دیدگاهتان را بنویسید