مهرگام

مرکز پخش عمده کفش تابستانی بچه گانه

تولید و پخش عمده کفش تابستانی بچه گانه، از اوایل خرداد آعاز شده و رفته رفته بازار به دوران اوج خود نزدیک می شود. این را می توان از رونق خرید و فروش ها به خوبی حس کرد.
بچه ها در بازار البسه، بیشترین سهم را دارند. شاید میزان خریدی که برای یک فرزند می شود، از خرید پدر و مادر روی هم نیز بیشتر باشد. بهرحال فرزندان در سنین رشد هستند و توجه به آنها و مراقبت از آنها، مستلزم هزینه است؛ بویژه در حوزه پوشاک که بایستی روی کیفیتهای بالاتر متمرکز شد.
کفشهای بچه گانه نیز بر همین مبنا فروش بالایی دارند و در فصول مختلف، میزان خرید مصرف کنندگان از نوعی از کفشها بالا و پایین می شود. بعنوان مثال کم کم داریم به فصل تابستان نزدیک می شویم. این فصل امسال در گرمترین میزان خود قرار خواهد گرفت و اثبات آن نیازی به مستندان جو شناسی ندارد. از همین هوای گرم بهار، می توان وضعیت تابستان را پیش بینی کرد. لذا باید روی انتخاب یک کفش مناسب تابستانی برای کودکان، وسواس بیشتری به خرج داد.

انتخاب کفش تابستانی بچه گانه خوب
کودکان حساستر از ما بزرگترها هستند و روی تک تک محصولات مصرفی آنها بایستی دقت کرد. کفشهای تابستانی برای فصل گرما اکثرا کفشهای روباز هستند که در بین مردم، معروف به صندل می باشند؛ لکن این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که کودکان قرار است با آن کفشها بازی کنند، بالا و پایین بپرند، بدوند و هزاران کار دیگر. لذا آنقدرها هم روباز نباشد که با کوچکترین آسیب خارجی، به پای فرزندتان صدمه بزند. همچنین انعطاف کفش تابستانی نیز باید مد نظر قرار گیرد تا پای کودک در داخل آن بتواند چرخش کافی را داشته باشد. مخلص کلام اینکه کفشی بردارید که اولا پا را تحت فشار دمایی قرار ندهد، پا را خفه نکند، از آسیبهای خارجی جلوگیری نماید و همچنین کیفیتش در حدی باشد که بتواند برای حداقل ۲ تابستان، از آن استفاده نماید.
منبع: کفش مهرگام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam2@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تولیدی کفش تابستانه بچه گانه ارزان قیمت

تولیدی کفش تابستانه بچه گانه ارزان قیمت

تولیدی کفش تابستانه بچه گانه ارزان قیمت یکی از بهترین مراکز خرید عمده برای خرده …

دیدگاهتان را بنویسید