مهرگام

انواع کفش بچه گانه فانتزی ال ای دی

کفش بچه گانه فانتزی ال ای دیکفش کار ایمنی ساتر انواع فانتزی به شمار می آید که مخصوصا برای کودکانی که تازه راه رفتن را تجربه می کنند، خریداری می شود.
ال ای دی به چراغ های بسیار کوچکی می گویند که بیشتر در برد های الکترونیکی کاربرد دارند و برخی از شرکت های تولید کفش های بچه گانهتوانسته اند با به کار بردن این چراغ های کوچک در کف کفش بچه ها، کفش های ال ای دی را تهیه نمایند و در مدل های بسیار زیبایی به مشتریان خود عرضه نمایند.

کفش های ال ای دی بچه گانه

کفش های ال ای دی بچه گانه

کفش های ال ای دی که برای کودکان تهیه می گردد طوری طراحی شده است که با راه رفتن، چراغ های رنگی کف کفش کار ایمنی کاوه خاموش و روشن می شود و صحنه بسیار جذاب و دیدنی را برای کودکان به خصوص در هنگام راه رفتن در شب ایجاد می کند.
خیلی از والدین می کوشند تا برای کودک خود که به تازگی راه رفتن را آموخته است کفش های ال ای دی را خریداری نمایند. در این صورت راه رفتن برای کودک تبدیل به نوعی بازی می شود و سبب می شود تا بدون احساس خستگی قدم بردارد.

فروش عمده کفش بچه گانه فانتزی

فروش عمده کفش بچه گانه فانتزی

کفش های ال ای دی در دسته کفش های فانتزی بچه گانه قرار می گیرند و می توان نمونه های بسیار زیبای دخترانه و پسرانه آن را در فروشگاه های عرضه کفش در سطح شهر مشاهده نمود.
کفش های ال ای دی در برندهای داخلی و خارجی در بازار های ایران یافت می شود اما انواع خارجی این محصول در تنوع بالاتری موجود می باشد.
می توان گفت در میان انوع کفش های بچه گانه فانتزی، کفش های ال ای دی طرفداران بیشتری را دارند زیرا کودکان توجه و علاقه شدیدی به این مدل کفش از خود نشان می دهند و والدین نیز از این ذوق فرزندان خوداستقبال می کنند.

کلیه محصولات کفش بچه گانه فقط به صورت عمده در این مرکز به فروش می رسد و به هیچ عنوان فروش تک و یا کمتر از یک سری نداریم.

کفش بچه گانه اسپرت برای مدرسه

کتانی بچه گانه دخترانه

برای مدرسه کفش بچه گانه فانتزی به درد نمی خورد و معمولا از کفش های اسپرت بادوام و راحت استفاده می شود.
کفش مدرسه باید راحتی کافی داشته باشد و دوام و کیفیت آن طوری باشد که در مقابل جنب و جوش بچه ها تاب داشته باشد.
از این رو اکثر والدین و درنتیجه فروشگاه ها به دنبال کفش باکیفیت و راحت هستند.
انواع مدل کفش بچه گانه اسپرت برای مدرسه، کفش اسپرت فانتزی را می توانید در کانال تلگرام کفش اسپرت به نشانیmehrgam3@  به همراه مشخصات کامل مشاهده کرده و انتخاب خوبی داشته باشید.

کفش اسپرت برند

انواع کفش برند آدیداس

کفش اسپرن برند نایک، آدیداس، پوما، اسکیچرز، فیلا و … از جمله برندهای مشهوری هستند که در ایران نیز با این نام و استفاده از لوگو این شرکتها اقدام به تولید کفش اسپرت می شود. با توجه به از دست رفتن ارزش پول ایران تعداد مشتریان کفش های اسپرت مارک دار کاهش پیدا کرده و بیشتر از همان کپی های تولید شده در داخل ایران خرید انجام می شود.

از جمله کفش های فیک که می توانید با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در این مرکز تهیه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفش اسپرت نایک
  • کفش اسپرت آدیداس
  • کفش اسپرت پوما
  • کفش اسپرت فیلا
  • کفش اسپرت ریبوک
  • کفش اسپرت اسکیچرز

هر یک از مدل های بالا از سایزهای نقلی تا مردانه تولید می شود.
سایز نقلی شامل ۱۷ تا ۲۱ ، ۲۲ تا ۲۵ ، ۲۶ تا ۳۰ و ۳۱ تا ۳۵ می باشد. از سایز ۳۶ تا ۴۰ جزء سایز میانه و از ۴۱ تا ۴۴ سایز مردانه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam2@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید